Рік математики

 09.12.2021 відбулося онлайн зібрання вчителів математики на якому свій досвід роботи представили вчителі математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  №1.

Виважене, ефективне навчання приносить користь усім учням. Однак, для учнів з особливими потребами може стати необхідною додаткова, а іноді і спеціальна підтримка у навчанні, яка допоможе їм брати повноцінну участь у заняттях і реалізовувати свій потенціал. Універсальних рецептів не існує, особливо коли йдеться про учнів з порушеннями у розвитку.

Любов Майборода поділилась досвідом роботи в інклюзивному класі, запропонувала колегам декілька варіантів з того, що можна зробити для особливого учня, аби підтримати його у новому середовищі, налаштуватись на роботу з ним та сформувати належне ставлення до нього.

Катерина Бондаренко провела майстер-клас  «Використання інтерактивної онлайн дошки Jamboard від Google під час дистанційного навчання». Вчителі мали змогу практично працювати з дошкою та переконатись в її ефективності.  

Зробити все, щоб запалити у дітей вогник цікавості, пробудити інтерес до математики, адже, «математика цікава тоді, коли живить нашу винахідливість і здатність міркувати» так говорить Аліна Мірзоєва.

В ході майстер-класу вона  ознайомила колег з перевагами використання мобільних додатків на різних етапах уроку, навела приклади деяких із них.

Зрозуміло, що мобільне навчання не обмежується розглянутими вище прийомами та ресурсами. Проте зауважимо, що більшість сучасних учнів та вчителів технічно і психологічно готові до використання мобільних технологій в освіті, і необхідно розглядати нові можливості для більш ефективного використання потенціалу сучасних технологій. Очевидно, що мобільне навчання не замінить традиційне, але воно може бути використане як доповнення до навчального процесу.

Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Додати коментар